Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Kocáb tím,že žádá podporu muslimských migrantů,vlastně pomíjí vše,co tento islám znamená a co zde zmíněno.Paní Šabatová a pan Dientsbier a další by pak splňovali vše,co je uvedeno -podpora hnutí potlačující práva a svobodu jednotlivce.Islám je nenávistná ideologie.nikoliv až tak náboženství.

https://www.youtube.com/watch?v=AmHqjtOWoIQ

8 0
možnosti
Foto

Koukám, že už se do vás začínají navážet ale za mě rozhodně R^ a budu ráda, když nám dáte vědět, jak se to vyvíjí, díky.

10 2
možnosti
Foto

To je zase plácnutí do vody... Kocába jen těžko můžete žalovat za něco, co se stalo v nějaké jiné zemi. Jinak nevím, z čeho dovozujete, že podle Kocába nemá být domácí násilí trestné.

6 3
možnosti

Když on se na víc nevzmůže. :-P

1 1
možnosti
OK

Jen tak mimochodem, pedofilie je úchylka, pro kterou (tak jako pro žádnou jinou úchylku) nemůže být její nositel trestán. Pokud si snad myslíte opak, tak se hluboce zamyslete nad svými znalostmi o světě, v němž žijete.

6 3
možnosti
Foto

Člověče, vy nejste normální.

12 6
možnosti
OK
LV

Dobrý den, děkuji za Vaší iniciativu i za to, že jste dokázal změnit názor na islám. Já jsem na tom kdysi byla podobně, protože jsem o islámu nic nevěděla. Takže jsem si myslela, že je to pouze náboženství jako každé jiné. Ale postupné studium mi otevřelo oči. Je to totalitní ideologie. Vždyť v mnoha islámských zemích je za odpadnutí od islámu trest smrti!!! http://zboril.blog.idnes.cz/c/445333/Rok-2014-13-islamskych-zemi-ve-kterych-je-za-ateismus-trest-smrti.html

A taky přidám video, ve kterém mluví ex-muslim o podstatě islámu: https://www.youtube.com/watch?v=ko-ic--FcnM

12 4
možnosti
OK

Islám je skutečně, dle mého přesvědčení, nesrovnatelný s křesťanstvím. Nicméně v dějinách se křesťanství v některých ohledech islámu podobalo.

2 2
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 32,66
  • Průměrná čtenost 4363x
Jmenuji se Zdeněk Macura. Vystudoval jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, obor aplikovaná Fyzika. Navrhuji a vyrábím wifi teploměry: www.brrr.cz

Seznam rubrik