Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výpověď na policii ohledně nelegálnosti islámu

Než se dostanu k tomu, jak probíhal výslech na policii, napíšu nejprve pár poznámek. Je to velmi, velmi, velmi citlivé téma, ale opravdu je potřeba jej řešit.

Když si uděláte důkladnou a hloubkovou právní analýzu nábožensko-politického systému zvaného islám ( dále zkráceně jen islám ), dojdete k závěru, že skutečně toto hnutí je v rozporu s naším právním řádem a jeho podpora je trestná, jinými slovy, podpora islámu je nelegální, zkráceně řečeno: Islám je nelegální. A to prokazatelně. Ale proč ? Jaké jsou skutečné důvody ? A nevztahuje se to třeba jen na určité projevy islámu nebo jen na některé jeho interpretace ? Vezmu to popořadě, jak jsem k tomu došel. Důvody totiž nejsou na první pohled zjevné a ukáží se až po delším zkoumání.

Asi před třemi lety jsem narazil na video, kde jistý islámský imán v Egypské televizi vysvětluje, že podle islámu muž může fyzicky bít ženu. Byl jsem v šoku, netušil jsem, že takové projevy a "kázání" se mohou objevit v arabské televizi. A tak jsem začal docela důkladně zkoumat islám a hledal jsem jak správně celou situaci pojmenovat a jaký k ní zaujmout postoj. Byl to projev jen nějakého fanatického imána? Jsou to způsoby celkově rozšířené ? Jsou tedy muslimské ženy více bity a je to díky islámu ?

Co jsem tedy zjistil? Ano v koránu Mohamed jasně říká, že pokud žena neposlouchá, má ji muž bít. Také jsem zjistil, že mnoho muslimů ani neví, že toto v koránu je. Nanašel jsem ani jeden projev imána, který by popíral, že muž podle islámu může bít ženu. Jinýmu slovy, v textech koránu to je a nikdo to nepopírá. Takže ano, podle islámu, muž může fyzicky bít svou ženu. No jo, ale má to za následek, že muslimské ženy jsou více v rodinách bity než nemuslimské ? Jinými slovy, praktikuje to vůbec někdo ? A tady narážím na nedostatek důkazů a spíš mám tendenci si myslet, že muslimské ženy bývají od svých manželů fyzicky napadány více méně stejně jako nemuslimské. Proč tak usuzuji ? Poslechl jsem si totiž velké množství ex-muslimů. kteří veřejně odešli od islámu ( to je možné bezpečně udělat jen mimo muslimské země ) a poměrně podrobně popisovali negativa islámu a prakticky nikdo netvrdil, že by se běžně praktikovalo v rodinách fyzické násilí vůči ženám. Tento problém paradoxně není od exmuslimů nijak zdůrazňován a dosud jsem na žádné věrohodné svědectví o obecně rozšířeném bití žen v muslimských rodinách  kvůli neposlouchání manžela nenarazil. Ano, někdy násilníci argumentují tím, že v jejich kultuře je normální bít ženu, ale spíš si myslím, že je to jen výmluva násilníka. Podobně jako když třeba český násilník se výmlouvá na to, že ho žena vyprovokovala. Jinými slovy, kdo je násilník, tak prostě takový je a je celkem jedno, jestli je muslim nebo nemuslim. Jestli je muslim, tak má jen tu "výhodu" , že své jednání může lépe omlouvat s odkazem na Mohameda, ale pokud by muslim nebyl, tak by své násilí praktikoval tak či tak. Jinými slovy nepodařilo se mi dosud prokázat, že tento aspekt islámu vede k tomu, že muslimské ženy jsou prokazatelně častěji fyzicky napadány než nemuslimské. A tak musím férově přiznat, že islám jako takový je více méně v tomto nevinně. Jinými slovy, nestačí to k tomu, aby islám mohl být kvůli tomuto považován za nelegální.

Jaké jsou tedy důvody, proč je islám nelegální ?

A nyní se dostanu k těm znakům islámu, kvůli kterým bohužel není možné v České republice islám považovat za legální. Zjistil jsem to až po stovkách hodin zkoumání a tak se vůbec nedivím tomu, že na uzemí našeho státu existují mnohé muslimské organizace, které k tomu mají legální povolení. Uředník. který jim ho vydal, k tomu neměl důvod to nepovolit. Ty důvody, proč je islám prokazatelně v rozporu s naším právním řádem, jsou totiž hodně skryty a vyjdou najevo až po dlouhém a důkladném zkoumání. Dalo by se to pojmenovat jako: Nový právní nález

Ty důvody jsou dva:

(1) Islám potlačuje prokazatelně svobodu slova

Důkaz: Neexistuje ani jedna muslimská země, kde je legální veřejně oponovat Mohamedovi.

(2) Islám potlačuje prokazatelně svobodu volby víry

Důkaz: Neexistuje ani jedna muslimská země, kde je legální veřejně odstoupit od islámu nebo konvertovat od islámu k jiné víře.

Samozřejmě tato snaha potlačovat tyto práva není jen v muslimských zemích, ale víc a víc se projevují také v zemích, kde muslimové tvoří jen třeba 5-10 procentní minoritu.

Není nic tak typického na islámu a prakticky společné pro všechna islámská společenství na celém světě než právě potlačování těchto práv. Dalo by se říct, že tyto dva prvky jsou obrazně řečeno hlavními geny islámského hnutí, bez kterých by islám vůbec neexistoval. Potlačování těchto práv je tedy neoddělitelnou součástí islámu a to u všech různých proudů.

A bohužel, i kdybych se snažil vcítit na maximum do role toho největšího obhájce islámu, pak tento problém nejde žádným způsobem popřít a je naprosto jednoznačný a prokazatelný.

A pozor, aby nedošlo k nedorozumění, nemá to nic společného s tím jací jsou muslimové jako lidé, mnoho lidí může říct že má přátele muslimy a že jsou fajň lidé. To vůbec nepopírám a dokonce je klidně možné, v nadsázce řečeno, že muslimové jsou ti nejlepší lidé na světě, možná také islám je to nejlepší náboženství na světě, ale bohužel podle našeho právního řádu je islám nelegální. Cítíte ten rozdíl ? Tímto já nehodnotím ani muslimy ani islám, jen zjisťuji, jestli je právně vše v pořáku. A bohužel není.

 

A teď konečně k tomu, jak probíhala výpověď na policii. Popořadě: během měsíce srpna probíhala na serveru idnes.cz kampaň: "Muslimové v Česku", což ještě by samo o sobě nebyl žádný problém, ale pak se tam objevil článek o údajných mýtech ohledně islámu a prakticky z toho bylo výrazně cítit, že islám je v pohodě a není potřeba se ho obávat a nebylo tam vůbec zmíněno, že islám potlačuje svobodu slova a volby víry a právě to byl důvod, proč jsem to ohlásil na policii, protože tímto byla naplněna skutová podstata trestného činu:

§ 403 Založení, podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka

Články na serveru idnes.cz tak nebyly jen neutrálním popisem, ale jasnou podporou islámu a to je u nás nelegální. To jsem oznámil na policii a také o tom napsal v minulém blogu zde: https://zdenekmacura.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=675244 Minulý týden mi zavolali kriminalisté k výslechu. Výslech byl minulé úterý. Mluvili jsme spolu asi hodinu a ty hlavní body vyšetřovatel sepsal do výpovědi, kterou uvádím na konci článku jako přílohu. Byl jsem překvapený, že vyšetřovatelé byli s celou problematikou docela dobře seznámeni a znali spousty důležitých detailů. Nijak nepopírali, že islám skutečně tyto problémy má, že potlačuje svobodu slova a svobodu volby víry, jen byla diskuze o tom, jak a jestli je možné paragraf 403 použít pro obvinění serveru idnes.cz. Vyšetřovatel mluvil o tom, že k zákonům jsou vydávány také jakési výklady zákonů a ty to pojímají trochu jinak než jak to pojímám já. Na to jsem namítal, že pak bude potřeba ty výklady zákonů upravit, že zřejmě v době, kdy tyto výklady vznikaly se ještě nevědělo, jaké právní problémy islám má. Lidé se o toto začli ve větším měřítku zajímat až v posledních letech. Na to mi dále neoponovali. Také vyšetřovatel namítal, že vlastně u nás již islám je uznán jako naboženství a že jsou u nás různé islámské spolky atd. Na to jsem oponoval, že všechna tyto povolení byla vydána v době, kdy se nevědělo, že islám má problém s paragrafem 403 a prokazatelně potlačuje svobodu slova a svobodu volby víry. Říkal jsem, že mě osobně trvalo stovky hodin zkoumání , než jsem na to přišel. Že je potřeba na to pohlížet jako na NOVÝ PRÁVNÍ NÁLEZ. A podle toho by všechna povolení měla být znovu zrevidována a pokud nějaký spolek podporuje islám, mělo by být povolení odňato. Ohledně serveru idnes.cz jsem připoměl, že jejich jednání považuji za úmyslné.

 

Závěrem si přeji, aby tato kauza byla férově vyřešena. Myslím, že přiměřený trest za veřejnou podporu islámu ze strany idnes.cz by mohl být jen peněžitý ve výši: 10.000 kč.

 

Přeji všem hezký den.

 

V příloze fotokopie výpovědi na policii.

výpověď na policii ohledně nelegálnosti islámu a jeho podpory ze strany idnes.cz

 

Autor: Zdeněk Macura | čtvrtek 6.9.2018 16:57 | karma článku: 37,11 | přečteno: 1704x
  • Další články autora

Zdeněk Macura

Otázka: Je premiér Fiala psychopat, který chce jaderný konflikt ?

Poslední dobou přemýšlím nad jedním paradoxem. Nemalá část politiků, nejen v Čechách nevyjadřuje vůbec žádnou lítost nad statisíci mrtvými Ukrajinců a Rusů. To je právě jeden ze základních znaků psychopatů, totální absence empatie

17.4.2024 v 16:11 | Karma: 32,66 | Přečteno: 1070x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Žádost o pravidelné týdenní reporty práce prezidenta

Dnes jsem zaslal novému panu prezidentu žádost o pravidelné týdenní reporty ohledně jeho práce formou emailů. Věřím, že kromě mé občanské povinosti chodit k volbám a platit daně, mám povinnost také kontrolovat práci politiků.

10.3.2023 v 13:11 | Karma: 14,67 | Přečteno: 409x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Zaslal jsem všem poslancům výtku za neplnění základních poviností a návod k nápravě

Zjistil jsem, že všichni poslanci, bez vyjímky, nedbají svých základních povinností ohledně údržby zákonů. Zaslal jsem tedy všem výtku a konkrétní body, které požaduji aby všíchni dojednoho začali plnit.

8.6.2020 v 8:37 | Karma: 20,58 | Přečteno: 767x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Díky primátoru Hřibu se ukázalo, že Rudá Armáda si zaslouží daleko větší uznání a dík

Primátor Prahy Hřib se nedávno vyjádřil, že hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané. Takové vyjádření vyvolalo mnohé oponující reakce. A to včetně té mé.

12.5.2020 v 12:36 | Karma: 43,41 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Primátore Hřibe, hlavní zásluhu za osvobození Prahy měla Rudá Armadá ne Pražané

Před časem jsem zaregistroval, že primátor Hřib řekl veřejně tuto větu: "Hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané." Nechtělo se mi to věřit a tak jsem mu napsal přes messanger.

8.5.2020 v 10:43 | Karma: 35,54 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 32,66
  • Průměrná čtenost 4363x
Jmenuji se Zdeněk Macura. Vystudoval jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, obor aplikovaná Fyzika. Navrhuji a vyrábím wifi teploměry: www.brrr.cz

Seznam rubrik