Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jedná paní ze Somálska v kauze Hidžáb opravdu ze své vůle ?

Včera jsem by u jedné známé přidělávat poličku a sedli jsme si na chvíli do obýváku a zapnuli televizi. Zrovna běžely televizní noviny a v jednom momentu se tam objevila paní ze Somálska

, která komentovala svou žalobu vůči ředitelce školy, která ji měla údajně diskriminovat zákazem nošení šátku. Pozorně jsem poslouchal, co ta dáma ze Somálska mluví a nemohl jsem zbavit silného pocitu: TATO ŽENA NEJEDNÁ SAMA ZA SEBE. Jsem člověk poměrně empatický a měl jsem tu čest, že se mi již mnoho žen důvěrně svěřilo se svými osobními věcmi, takže troufám si říct, že hodně rozumím tomu, jaké ženy jsou a jak jednají. Projev této dámy ze Somálska však mi vůbec nazapadá do toho, jak ženy jednají. Mám skutečně velkou a moc velkou pochybnost, že by tato žena jednala sama za sebe, že by se opravdu cítila tak ublížená a měla velkou potřebu podávat žalobu. Takto ženy samy za sebe nejednají. Nebo snad znáte případ z Vašeho okolí, kdy žena ( a vlastně i muž ) byla taková suverenní frajerka  a začla se soudit o nějaké své práva, ikdyž by dotyčná žena měla spousty jiných možností ? Člověk se přece soudí až v momentě, když už fakt neví kudy kam a hrozí mu velká újma.

O co tedy jde ?

Jsem naprosto přesvědčený, že tato žena jedná na základě silného tlaku ze svého rodinného okolí, může to být bratr, syn, manžel, otec nebo vzdálenější příbuzný nebo na základě tlaku komunity, ve které má sociální vazby. A ten tlak je formou nemalého psychického a fyzického zastrašování, vyhrůžek a vydírání. Žena je pak nucena věrohodně předstírat, že se cíti hluboce ublížena a hrát to tak přesvědčivě, aby to nikdo nepoznal. Poznal jsem, že tuto slabost a schopnost ženy skutečně mají. Když se ocitnou pod masivním tlakem okolí, pak jdou, podávají žaloby, trestní oznámení, jsou schopné udávat nevinné, lživě svědčit a podobně jenom proto, že nějaký psychopat z jejího okolí dokonale sehraje scénu absolutní uraženosti a dotčenosti. Žena pak bojuje jako lev " za pravdu" ne proto, že by ji šlo o právo a spravedlnost, ale z nesmírného strachu z reakce psychopatů z jejího okolí, kteří ji pak mohou bít, mlátit, ublížit dítěti a podobně, když budou mít pocit, že dotyčná žena nedostatečně lživě nebojuje za "jejich věc".

... a proto

jsem přesvědčený, že by se měla pozornost zaměřit na to, jestli daná žena skutečně má naprostou svobodu vyznání ze strany svého okolí, tedy jestli kdyby se náhodou rozhodla hidžáb nenosit nebo si ho jeden den nevzít, jestli by ji ze strany rodiny nehrozila nějaká forma fyzického nebo psychického násilí. 

 

Autor: Zdeněk Macura | čtvrtek 3.11.2016 14:38 | karma článku: 38,45 | přečteno: 2525x
  • Další články autora

Zdeněk Macura

Otázka: Je premiér Fiala psychopat, který chce jaderný konflikt ?

Poslední dobou přemýšlím nad jedním paradoxem. Nemalá část politiků, nejen v Čechách nevyjadřuje vůbec žádnou lítost nad statisíci mrtvými Ukrajinců a Rusů. To je právě jeden ze základních znaků psychopatů, totální absence empatie

17.4.2024 v 16:11 | Karma: 32,59 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Žádost o pravidelné týdenní reporty práce prezidenta

Dnes jsem zaslal novému panu prezidentu žádost o pravidelné týdenní reporty ohledně jeho práce formou emailů. Věřím, že kromě mé občanské povinosti chodit k volbám a platit daně, mám povinnost také kontrolovat práci politiků.

10.3.2023 v 13:11 | Karma: 14,67 | Přečteno: 409x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Zaslal jsem všem poslancům výtku za neplnění základních poviností a návod k nápravě

Zjistil jsem, že všichni poslanci, bez vyjímky, nedbají svých základních povinností ohledně údržby zákonů. Zaslal jsem tedy všem výtku a konkrétní body, které požaduji aby všíchni dojednoho začali plnit.

8.6.2020 v 8:37 | Karma: 20,58 | Přečteno: 767x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Díky primátoru Hřibu se ukázalo, že Rudá Armáda si zaslouží daleko větší uznání a dík

Primátor Prahy Hřib se nedávno vyjádřil, že hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané. Takové vyjádření vyvolalo mnohé oponující reakce. A to včetně té mé.

12.5.2020 v 12:36 | Karma: 43,41 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Primátore Hřibe, hlavní zásluhu za osvobození Prahy měla Rudá Armadá ne Pražané

Před časem jsem zaregistroval, že primátor Hřib řekl veřejně tuto větu: "Hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané." Nechtělo se mi to věřit a tak jsem mu napsal přes messanger.

8.5.2020 v 10:43 | Karma: 35,54 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 45
  • Celková karma 32,59
  • Průměrná čtenost 4363x
Jmenuji se Zdeněk Macura. Vystudoval jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, obor aplikovaná Fyzika. Navrhuji a vyrábím wifi teploměry: www.brrr.cz

Seznam rubrik