Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pane Schwarzenbergu, prosím neházejte všechny kritiky islámu do jednoho pytle

Vážený pane Schwarzenbergu,  reaguji na článek, který vyšel na serveru lidovky.cz někdy minulý týden. 

Článek zde: http://www.lidovky.cz/schwarzenberg-kritizuje-zemana-a-antiislamistu-konvicku-pmw-/nazory.aspx?c=A151110_134016_ln_nazory_ELE , kde se poměrně silně negativně vyjadřujete ke kritikům islámu a srovnáváte je s fašisty. Mě se takové srovnání hluboce dotýká neboť jsem si jist, že mé úmysly jsou čestné a šlechetné a jsem také kritikem islámu. Dovolte prosím, abych vám popovídal svůj příběh: Ještě někdy na jaře tohoto roku jsem měl poměrně neutrální postoj vůči náboženskému hnutí zvané islám, vzpomínám si, jak jsem třeba přijel do Londýna a viděl jsem prezentační stánek ohledně islámu a se zájmem jsem s dotyčnými diskutoval. Říkali, že je hodně poškozují média, že jsou mírové náboženství a skutečně působili na mě přátelsky. Pročítal jsem si některé brožurky a třeba mě zaujalo, že neuznávají zobrazování Boha, což mě přišla sympatická myšlenka. Nicméně později s ohledem na to, že se zabývám domácím násilím mě někteří lidé upozorňovali na poměrně závažné věci v islámu. Bral jsem to spíš, že se bude jednat o nějaké vyjímky a nebral to v potaz a to až do momentu, kdy jsem narazil na jedno video, kde islámský duchovní v jedné Egyptské televizi vysvětloval, jaké jsou pravidla pro bití žen v islámu. Vysvětloval tam, že se nemá bít do tváře, aby ji nešly vidět modřiny, že se nemá bít z vrchu dolů, ale jen z boku, že se nemá bít tak moc, aby se jí nezlomily kosti a že se má žena bít v případě, když  žena odmítá sex.

Toto už jsem považoval za dosti závažné a tak jsem tuto informaci sdílel tisícům lidem, taktéž jsem ji rozeslal všem poslancům České Republiky  a doposud jsem nedostal jedinou reakci, která by říkala, že dané video je podvrh a že nic takového v žádném případě v islámu není, naopak jsem našel ještě jiná videa, které to potvrzovaly.

Taktéž jsem osobně navštívil islámské centrum tady kousek od Londýna a vyptával jsem se na toto hnutí ( to bylo ještě před tím než jsem narazil na to video ) a místní imán se choval přátelsky a tak jsem si s ním povídal, bohužel taktéž potvrdil následující závažné body:

- Muslimka si nesmí vzít nemuslima, ( například křesťana ), tomu nerozumím, pokud je islám tolerantní náboženství vůči jiným vírám, co by bylo na tom tak špatného, když by třeba muslimka si vzala nemuslima třeba křesťana a tak mi toto opatření příjde z důvodu lepšího šíření islámu. Také to znamená, že víra islám považuje křesťanství za méněcenné

- Muž rozhoduje, jestli jeho žena bude chodit úplně zahalena nebo jen částečně, tomu také nerozumím, vždyť, jak se žena obléká je čistě její osobní záležitost a muž nemá právo do toho zasahovat

- Když někdo odejde z islámu na jinou víru nebo nebo prostě přestane být muslimem, tak mi imán potvrdil, že je to pak pro ně velmi těžké jen tak příjmout a že se snaží všemožně to dotyčnému rozmluvit. Tomu také nerozumím, vždyť víra je osobní záležitost každého člověka, může ji kdykoliv změnit nebo nemít žádnou a nikdo nemá právo žádným způsobem do toho zasahovat. Imán však potvrdil že do tohoto zasahují, žádají od dotyčného vysvětlení a podobně.

Už jenom tyto výše vedené věci považuji za něco, co je hodno veřejné kritiky.

Nicméně informace o tom, že muslim může bít ženu je ještě mnohem závažnější a mám podezření, že v takovém případě toto hnutím směřuje k potlačení práv a svobod a to konkrétně práv žen. Každá žena má  totiž právo na důstojné zacházení a pokud nějaké hnutí hlásá, že muž může bít ženu, pak směřuje k potlačení práv a svobod skupiny obyvatel a nevidím pak jiné cesty, než usilovat o zákaz takového hnutí.

Video, kde islámský duchovní vysvětluje, že muž může bít ženu:

 

Pane Schwarzenbergu, věřím, že můj postoj zhledáváte naprosto čístý, správný a šlechetný a pokud jsem se o těchto věcech dozvěděl, určitě bych neměl o tom mlčet. Pokud něco na mém přístupu nacházíte nesprávného, prosím sdělte mi konkrétně, co je na tom špatně. Děkuji

 A na závěr, ne všichni kritici islámu jsou vedení nějakou nenávistí, já třeba nemám žádné zalíbení lidi nenávidět, já raději lidi miluji, ale nemohu mlčet, pokud tady nějaké hnutí veřejně říká, že muž může bít ženu.

Věřím, že po přečtení tohoto už nebudete házet všechny kritiky islámu do jednoho pytle.

Ještě jsem pro vás připravil video formu mé vzkazu pro Vás, prosím podívejte zde:

Budu vděčný za Vaši reakci

S pozdravem a přáním všeho dobrého

Mgr. Zdeněk Macura

 

 

Autor: Zdeněk Macura | úterý 17.11.2015 16:50 | karma článku: 35,42 | přečteno: 1603x
  • Další články autora

Zdeněk Macura

Otázka: Je premiér Fiala psychopat, který chce jaderný konflikt ?

Poslední dobou přemýšlím nad jedním paradoxem. Nemalá část politiků, nejen v Čechách nevyjadřuje vůbec žádnou lítost nad statisíci mrtvými Ukrajinců a Rusů. To je právě jeden ze základních znaků psychopatů, totální absence empatie

17.4.2024 v 16:11 | Karma: 32,66 | Přečteno: 1074x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Žádost o pravidelné týdenní reporty práce prezidenta

Dnes jsem zaslal novému panu prezidentu žádost o pravidelné týdenní reporty ohledně jeho práce formou emailů. Věřím, že kromě mé občanské povinosti chodit k volbám a platit daně, mám povinnost také kontrolovat práci politiků.

10.3.2023 v 13:11 | Karma: 14,67 | Přečteno: 409x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Zaslal jsem všem poslancům výtku za neplnění základních poviností a návod k nápravě

Zjistil jsem, že všichni poslanci, bez vyjímky, nedbají svých základních povinností ohledně údržby zákonů. Zaslal jsem tedy všem výtku a konkrétní body, které požaduji aby všíchni dojednoho začali plnit.

8.6.2020 v 8:37 | Karma: 20,58 | Přečteno: 767x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Díky primátoru Hřibu se ukázalo, že Rudá Armáda si zaslouží daleko větší uznání a dík

Primátor Prahy Hřib se nedávno vyjádřil, že hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané. Takové vyjádření vyvolalo mnohé oponující reakce. A to včetně té mé.

12.5.2020 v 12:36 | Karma: 43,41 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Primátore Hřibe, hlavní zásluhu za osvobození Prahy měla Rudá Armadá ne Pražané

Před časem jsem zaregistroval, že primátor Hřib řekl veřejně tuto větu: "Hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané." Nechtělo se mi to věřit a tak jsem mu napsal přes messanger.

8.5.2020 v 10:43 | Karma: 35,54 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 32,66
  • Průměrná čtenost 4363x
Jmenuji se Zdeněk Macura. Vystudoval jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, obor aplikovaná Fyzika. Navrhuji a vyrábím wifi teploměry: www.brrr.cz

Seznam rubrik