Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Trestní oznámení na pana M. Kocába za podporu znásilňování,domácího násilí a pedofilie

Právě jsem odeslal trestní oznámení státnímu zastupitelství pro Prahu 1 na pana Michala Kocába za podporu znásilňování,domácího násilí a pedofilie. Text trestního oznámení níže: 

Vážené státní zastupitelství v Praze 1,

 obracím se na vás, jakožto na orgán státní moci, který má za úkol stíhat a trestat zlé jednání.A tak podávám trestní oznámení na bývalého ministra Michaela Kocába za podporu, schvalování a napomáhání trestných činů jako je znásilnění, domácí násilí a pedofilie.

 

Odůvodnění: Ještě před asi rokem jsem měl relativně neutrální postoj k náboženskému hnutí zvaném islám. Dokonce se mi některé prvky, které jsem slyšel jen tak vzdáleně, zdály lepší ne v křesťanství, jako například nezobrazování různých "svatých" lidí, kde u nás v kostelech je možno vidět spoustu soch, které dle mého názoru jsou často jen manipulativními prvky. Extrémní projevy islámu  jsem považoval za něco okrajového a říkal si v srdci, vždyť něco takového bývalo také v křesťanství a že je to přece časem přejde stejně jako středověké křesťany. Nicméně v poslední době zejména v souvislosti s uprchlickou krizí jsem se zajímal o islám více podrobně a zjistil jsem, že musím výrazně poopravit názor na toto náboženské hnutí. Protože jsem člověk, který se zabývá domácím násilí, tak nejvíc ze všeho mě šokovalo, když jsem viděl nějaký záznam z arabské televize, kde jakýsi islámský duchovní vůdce vysvětluje jak se má správně bít žena a navíc v situaci, kdy odmítá sex, což vlastně není nic jiného než znásilnění a domácí násilí, což je v našem právním řádu trestným činem. ( odkaz na video uvádím níže) Zeptal jsem se tedy lidí, kteří se hlouběji a déle zabývají islámem, jestli to tak skutečně v tomto náboženském hnutí je a potvrdili mi, že ano. Dále jsem objevil jiné video také z nějaké islámské televize, kde vystupovala asi desetiletá dívka s tím, že byla provdána a v daném pořadu se nediskutovalo to, že vůbec si někdo dovolil tak mladou dívku vzít za ženu ale diskutovalo se, jestli oprávněně tato dívka požádala o rozvod. V našem právním řádu se však nejedná o nic jiného než o trestný čin pedofilie. Nejúděsnější pro mě však fakt, že tyto prvky náboženského hnutí zvaném islám nejsou nějaké extrémní či radikální projevy tohoto hnutí nebo okrajové záležitosti, ale je to standartní součástí tohoto hnutí. A tak mi nezbývá než konstatovat, že znásilňování žen, domácí násilí a pedofile je nedilnou součástí náboženského hnutí zvaném islám a nejedná se o radikální islám, ale o běžný islám. A nyní k panu Michaelu Kocábovi:Dne 6. října vyšel na serveru tn.nova.cz článek s titulkem: 

 

Kocáb: K uprchlíkům bychom měli být přívětiví, jinak zradikalizují!

Důkaz č. 1: Link na článek: http://tn.nova.cz/clanek/kocab-k-uprchlikum-bychom-meli-byt-privetivi-jinak-zradikalizuji.html

 Nezkoumal jsem podobně obsah článku, ale podle titulku je zřejmé, že pan Kocáb se zřejmě vyjadřoval ve smyslu, že bychom měli být k uprchlíkům přívětiví, jinak zradikalizují. Je však všeobecné známo, že naprostá většina těchto uprchlíků jsou vyzvavači náboženského hnutí islám jehož nedílnou součástí ( níže uvádím důkazy ) je znásilňování žen, domácí násilí a pedofile. Nepochybuji o tom, že pan Michael Kocáb toto dobře ví, neboť pracoval léta jako ministr pro lidská práva a  tak jistě mu tato informace neunikla. Jestliže se ale vyjadřuje ve smyslu, že bychom vůči těmto vyznavačům víry měli být přívětiví, nemohu to chápat jinak, než že pan Michael Kocáb schvaluje trestné jednání znásilňování žen, pedofile a domácího násilí. Nejenom schvaluje, ale vlastně vybízí k toleranci a přívetivému jednání k těmto trestným činům. Jestliže totiž někdo chce být opravdový vyznavač nějaké víry, pak nikdy nebude spokojen, pokud nebude moci tuto víru uplatňovat v celém rozsahu. Toho si dle mého názoru pan Michael Kocáb musí být plně vědom a tak spatřuji jednání tohoto člověka jako vysoce společensky nebezpečné, takové jednání by mělo být odsouzeno a měl by být za toto potrestán. Znásilňování žen, domácí násilí a pedofile jsou závažné trestné činy a je poviností každého občana jakoukoliv přímou či nepřímou podporu tomuto hlásit a žádat potrestání o to víc u osob, které mají na společnost velký vliv, jako je bývalý ministr. Proto mě, jako občanu této země nezbývá než toto zlé jednání nahlásit a žádat potrestání.  

 

Důkaz č 2: Důkaz, že domácí násilí, bití a znásilňování není součástí jen nějakého radikálního islámu, ale naprosto běžného islámu

Link: https://www.youtube.com/watch?v=FLbM2nwnjtY

Důkaz č 3: Důkaz, že pedofile není součástí jen nějakého radikálního islámu, ale naprosto běžného islámu

Link: https://www.youtube.com/watch?v=e-WiE3Vg14A

S pozdravem

Mgr. Zdeněk Macura  

Autor: Zdeněk Macura | pátek 23.10.2015 16:59 | karma článku: 43,27 | přečteno: 9259x
  • Další články autora

Zdeněk Macura

Otázka: Je premiér Fiala psychopat, který chce jaderný konflikt ?

Poslední dobou přemýšlím nad jedním paradoxem. Nemalá část politiků, nejen v Čechách nevyjadřuje vůbec žádnou lítost nad statisíci mrtvými Ukrajinců a Rusů. To je právě jeden ze základních znaků psychopatů, totální absence empatie

17.4.2024 v 16:11 | Karma: 32,66 | Přečteno: 1074x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Žádost o pravidelné týdenní reporty práce prezidenta

Dnes jsem zaslal novému panu prezidentu žádost o pravidelné týdenní reporty ohledně jeho práce formou emailů. Věřím, že kromě mé občanské povinosti chodit k volbám a platit daně, mám povinnost také kontrolovat práci politiků.

10.3.2023 v 13:11 | Karma: 14,67 | Přečteno: 409x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Zaslal jsem všem poslancům výtku za neplnění základních poviností a návod k nápravě

Zjistil jsem, že všichni poslanci, bez vyjímky, nedbají svých základních povinností ohledně údržby zákonů. Zaslal jsem tedy všem výtku a konkrétní body, které požaduji aby všíchni dojednoho začali plnit.

8.6.2020 v 8:37 | Karma: 20,58 | Přečteno: 767x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Díky primátoru Hřibu se ukázalo, že Rudá Armáda si zaslouží daleko větší uznání a dík

Primátor Prahy Hřib se nedávno vyjádřil, že hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané. Takové vyjádření vyvolalo mnohé oponující reakce. A to včetně té mé.

12.5.2020 v 12:36 | Karma: 43,41 | Přečteno: 2444x | Diskuse| Politika

Zdeněk Macura

Primátore Hřibe, hlavní zásluhu za osvobození Prahy měla Rudá Armadá ne Pražané

Před časem jsem zaregistroval, že primátor Hřib řekl veřejně tuto větu: "Hlavní zásluhu na osvobození Prahy nemá Rudá Armáda, ale Pražané." Nechtělo se mi to věřit a tak jsem mu napsal přes messanger.

8.5.2020 v 10:43 | Karma: 35,54 | Přečteno: 1143x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 32,66
  • Průměrná čtenost 4363x
Jmenuji se Zdeněk Macura. Vystudoval jsem Univerzitu Palackého v Olomouci, obor aplikovaná Fyzika. Navrhuji a vyrábím wifi teploměry: www.brrr.cz

Seznam rubrik